Wednesday, April 20, 2011

EMP Terbitkan Album Anda Sambil Menjana Pendapatan RM15,000 Sebulan

Tahun ini EMP menjangkau usia 14 tahun didalam industri musik tanahair dan Sabah amnya. Dari 'Sayang Kinabalu / Kimin Mudin' hinggalah kejayaan lagu 'Gemilang / Jaclyn Vcitor' telah membawa kami mengharungi pahit manisnya HOBI yang sangat kami cintai ini....MUZIK.

Hobi ini jugalah yang menjana pendapatan samping kami selepas waktu pejabat agar mampu melangsaikan hutang keliling pinggang...indak cukup pinggang sendiri...pinggang bini pun kena lilit sama-sama...hahaha.

Namun sekarang saya dan pelanggan EMP boleh menarik nafas lega apabila pendapatan sampingan ini kini mampu menjana pendapatan minimum RM15,000 sebulan....bukan kadang-kadang...tapi tiap-tiap bulan. Orang putih bilang keep on growing. Ada juga kawan bertanya 'macam mana?'...jawapannya mudah...'BERUBAH'.

Semua ini kerana saya sendiri telah mengubah hidup saya dan berhenti terpegun dengan kejayaan orang lain sambil merunggut kesusahan sendiri. Jika orang lain boleh kenapa pula saya indak bulih kan :).

Testimonial KEJAYAAN saya ini ingin saya kongsikan bersama dengan sesiapa sahaja yang berminat dan ingin mengubah nasib hidup mereka dengan menyertai saya sebagai rakanniaga didalam Uptrend Network Sdn Bhd, syarikat MLM no.1 negara dan mengecapi kejayaan bersama mereka-mereka yang telah berjaya apabila membuat pilihan untuk 'BERUBAH'. .secara ringkas, syarikat ini memasarkan produk kesihatan secara multi-level-marketing seperti yang tertakluk kepada Akta Jualan Langsung.

Dan.....yang paling best tu kannn...

kepada sesiapa yang ingin buat Album dan ingin mengunakan khidmat saya untuk menerbitkan album mereka...secara otomatik beliau juga akan terus menjadi rakanniaga saya dan mula menjana pendapatan seperti yang saya nikmati sekarang ini ;)..phewitt!

Idea ini datang bila pengerusi Uptrend sendiri iaitu Dato Aziz Bakar, orang kuat musik kita, membawa ahli-ahli MACP join perniagaan ini. Nama-nama besar yang kini menjadi rakaniaga juga ialah M.Nasir, Awie, Ramli Sarip, Khairul R, Mas Idayu, ND Lala dan ramai lagi la. Gambar hensem disebelah tu Dato Aziz la tu...

BAH ...Bila lagi kalau bukan sekarang...janganlah lepaskan peluang dan masa untuk menyertai kami. Kepada anda yang berminat teruslah berhubung dengan saya di talian 019-8117389 (8 pagi - 12 malam). Tengkiu...

senang-senang visits la website kami di http://www.uptrend2u.com

No comments: