Monday, June 08, 2009

Line 6 Pod Studio KB37- ngam untuk computer recording!

Kepada semua 'peminat-peminat atau pengiat-pengiat' computer recording....aku rasa POD Studio™ KB37 ini lah antara recording equipment yang paling ngam sekali untuk orang-orang yang baru mau buka computer recording nya di sebelah katil!...homestudio la katakan....kalau mau keterangan lebih lanjut dan power bulih la pigi website durang ni di http://www.line6.com/podstudiokb37


Line6 sememangnya sudah terkenal dgn peralatan yang dipanggil POD yang digunakan oleh ramai gitaris untuk sesi rakaman ka atau pun persembahan pentas. Alat ini adalah rangkuman Efx gitar yang famous2 di pasaran dan digabungkan sound setiap Amplifier gitar (yg famous2 jugak!)...kedalam satu POD...err lebih kurang macam tu la penerangan...jadi senanglah...bawa jka POD ni pigi mana-mana...plug-in dan terus krengggg!!!! contoh line 6 POD macam gambar disebelah ni lah.



Oklah...yang aku mau cerita ni kan sebenarnya pasal ini Line 6 Studio Pod KB37..... Berkonsepkan USB interface dengan 37-key MIDI controller, lubang jack I/O samada mau pakai three pin ka atau TRS jack...dua-dua sudah ready made...cucuk jak!
Yang best ni kan...untuk aku la...pasal ianya intergrated sekali dengan MIDI Controller dgn Efx gitar...efx untuk gitar rythm dan bass...dan yang paling power..dia ni ada vocal efx untuk recording...nyanyi saja terus studio kualiti punya sound (janji jangan nyanyi sumbanglah).

Jadi keterangan lanjut pigi jak la melawat di website dorang ni....KB37 ni pun sebenarnya sudah lama juga dipasaran since last year...harga dalam RM715...ada agent Line6 di KK ni...carilah aku hehehe...
dijamin siok sendiri!
AdingEMP
8 Jun 2009

No comments: